søndag 4. september 2011

Grønn gaveeske :)

En grønn pandoras eske ;)

Fler av mine venninner har fylt 40 i år...De har som mange andre, "alt"..derfor valgte jeg å lage en gaveeske fylt med humor, glede, kjærlighet og velvære.


Her har  jeg laget en eske med de lekre arkene fra Pion design. Jeg har forelsket meg i de arkene altså...hihi...Ramma på toppen har jeg kjøpt via en polsk nettbutikk. De er veldig anvendelige altså ;o).
Jeg har bevisst ikke pyntet mye..da blir jo arkene borte.



En liten titt inni esken..Glass fylt med "piller" som virker for "alt"..knis....Oppmuntringskort, en personlig hilsen, en hyllest til 40 åringen, gavekort på massasje +++
Tekststempelet er fra NorthStamps. Pyntet kun med sommerfugler fra ms.



Kort med personlig hilsen, jeg har brukt spellbinders i forskjellige str. her :)



Pilleglassene....



Lite pynt på toppen og...Jeg hadde noen liljekonvall blomster liggende..De passet perfekt til dette formålet. Perler fra Kort og Godt, blomster fra woc. Sommerfulger fra ms punch. Tekststempel fra NorskStempelblad. Trykket ut med spellbinders.

Med denne esken deltar jeg denne gangen i:
Papirdokkene # 10 - bruk dies/punch.
Kortoggodt - September - die-cuts/dies.

Tusen takk for alle søte og hyggelige tilbakemeldinger :)
Klem

5 kommentarer:

Sylvia sa...

WOW denne var virkelig lekker:-))
Arkene fra Pion er jo bare en drøm og den Polske ramma var skikkelig flott!!
Sylvia.

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelig Gunn;-)

Anne sa...

En skikkelig flott gaveeske, og så artig med de små flaskene oppi! Me like:)
Nydelige farger, og et vakkert papir!

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)

Gro sa...

Så nydelig eske. Og jeg er helt enig i at disse papirene er for flotte til å skjule bak masse pynt. Tipper også det er en venninne som blir glad.
Takk for at du deler med oss Papirdokkene.

Klem :o)

Karin Dahl sa...

En kjempelekker eske, og en flott gave å få:)
Er gøj å lage noe litt spessielt noen ganger, og ikke bare 15x15 kort.
Ønsker deg en super dag!
Clemzy Karin D