torsdag 5. april 2012

Gyngehest

Gyngehest :)

Jeg har lekt litt igjen...hihi...Tenkte jeg skulle lage et annerledes bursdagskort til niesa mi <3
Hadde egentlig andre planer, men tiden løp fra meg...så det endte opp med denne gyngehesten..Er den ikke søt da ?:)



Her har jeg brukt lilla og litt hvit bazzill og en rest av et Maja Design ark :)
Laget to deler som er limt sammen i hodet og rygg/bak.


Brukt litt fjær for å lage man og hale ;))
Laget "sal" av hvit bazzill og pyntet med perler. Brukt perler til øyne og laget stigbøyler av båndlås ;))
Klippet av en del slik at den ble halv og jeg festet den med gulltråd.



Hesten fikk et lite gullhjerte til pynt ;)




Liten zoooom ;)) Stigbøylen..



Bakfra...ikke mye å se på da men...Måtte feste hesten i noe ellers ville den ikke stå...Derfor er den limt mot to papirbiter ;)


Takk for titten og hilsenen du la igjen :)

Ha en fin fin kveld :))

Klem

1 kommentar:

Lill Anita sa...

Så gøy denne var. Du for til det utroligste ha en fin påske :)
Klem :)