søndag 10. juni 2012

Konfirmasjonseske

Konfirmasjonseske til gutt! :)

Jeg er som vanlig på etterslep med å legge ut bilder av det jeg har laget...må ta meg selv litt i nakken nå slik at jeg får ut det jeg har liggende på kameraet ;)

Her har jeg laget en konfirmasjonseske til en gutt med digi stamps fra Lilli! Digger dette tøffe motivet.




Esken er pyntet enkelt, det er jo tross alt til en gutt.
Papiret er fra Nille tror jeg...Noe jeg har hatt liggende lenge, men fant ut at det passet sammen med motivet når jeg var ferdig med det.



Stjernene er fra QK. En liten knapp i midten til pynt. Tekststempel fra Stempelglede.




En liten zoom av tøffen ;o))
Fargelagt med Promarker. Er i trening om dagen for å få til gode kombinasjoner der. Men...øvelse gjør vel mester etter hvert...I hvert fall litt mer dreven :P


Inni esken..Tekststempel fra NSS.

Er i full vigør på hobbyrommet da jeg har noen bestllinger som skal gjøres ferdig...Det har vært mange nå i våres, det er jo kjempe koselig!!

Legger denne esken inn i:

scrappegledeimalselv - Alt er lov!

Tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger.

Ha en stålende kommende uke.
Klem<3

Ingen kommentarer: