lørdag 10. november 2012

Ferrero Rocher

En av mine favoritter å lage, Ferrero Rocher gaveeske.
Her har jeg laget en til kurset jeg hadde på Dilletreffet 2.-4. november.
Den er ganske enkel, men veldig fornøyelig :))
 
 
 
 
Esken er i bazzill og jeg har brukt nydelige juleark fra Pion Design. De passer til alt! ;)
 

 
 
Esken fra siden. Denne holdes sammen med bånd. Sløyfe på hver side av "døra".
 



Veggene har fått en blondekant på seg samt en enkel julestjerne. Brukt bling perle i midten som jeg har kjøpt på ebay. Charms hjertene har jeg kjøpt på FB.
 
 

 
 
Pyntet enkelt, har som nevnt tidligere ikke hjerte til å gjemme bort de fine papirene.
 

 
 
Esken fra en annen vinkel. Julestjernedies fra Bosskut, den er jeg så glad i... Ramme kjøpt fra en butikk i Polen.


 
 
Pyntet med enkelt på toppen og. Glitter i ramma og perler fra Kort og godt. Bling i julestjerna fra ebay :) Usikker på tekststempelet da jeg har hatt dette i noen år.
 

 
 
Bildet av den flotte julenissen er fra et utklippsark til Pion Design.
Esken er bindt sammen av scrappers floss.
 

 
 
Felt inni "døra" til å skrive en personlig hilsen.
 

 
 
Slik ser esken ut før den fylles med godsaker...nam ;)))
 

 
 
Sjokoladen på plass, 12 Ferrero Rocher sjokolader. Hyllene er til å ta ut. Sjokoladen hviler på hverandre.
 
Denne esken passer inn i følgende utfordringer:
 
Anonymescrappere # 54 - Sjokolade eller posekort
Papiravisen # 17- Anything goes
Crazy4challenges # C4C162 - create a card inspired by one of your favorite christmas carols - Santa
Christmasblogchallenge # One for the boys
 
Tusen takk for hyggelige hilsninger i bloggen :)
 
Klem
 
 

5 kommentarer:

Karen sa...

What a great project, fab idea! thanks for joining us at Winter Wonderland.
xx

Gro Tollaksen sa...

Kjempe stiligt!

Lill Anita sa...

Mye flott du har laget.
Du er veldig flink med slike esker.

Klem :)

Lorraine sa...

Stunning chocolate box. I love the design and gorgeous papers.
Thanks for joining this weeks challenge at Winter Wonderland.
Lorraine x

Anita sa...

Så innmari stilig kort Gunn! :)