fredag 25. januar 2013

Et knippe med guttekort

Jeg hadde et raid i fjor med guttekort, syntes de er vanskelig å lage. Men plutselig var jeg i siget og da laget jeg flere i en sleng. Tok utgangspunkt i samme mønsterpapir og grunnfarger, å det ble forskjellige resultater. Moro!


Mønsterpapirer fra BasicGrey. Turkis, oransj, rød og offwithe kartong. 
Hänglar og Stänglar sin gitargutt. Her har jeg brukt bobleplast for å lage litt mer liv i kortet. Svart akrylmaling. Kule charms til en kul gutt ;o)
 

Samme utgangspunkt som kortet over, bare litt annen pynt. Og her har jeg brukt en rulle jeg hadde og kjørt over arkene. Litt usikker på hvor trommegutten kommer fra, men det er et stempel kjøpt fra utlandet tror jeg.


Her har jeg funnet bildet fra en Barne TV serie som gikk for mange år siden, Skrotnisse og vennene hans ;) Tanken var nok å gi dette til min bror da han hadde bursdag, for motivet passet så utrolig godt til han. Men tror kortet havnet et helt annet sted. Stjernene er fra QK. Verktøy charms.
Tekststempel inni er fra Kreativ hobby mener jeg.

Takk for titten og ha en strålende helg :)
Klem

Ingen kommentarer: