onsdag 27. mars 2013

Steampunk(?) Egg

Jeg har prøvd meg på et påskeegg dekket med metalltape +++...Ikke sikkert det kan kalles steampunk, men er i hvertfall noe i den duren og veldig matcho.
Dette egget har jeg laget til sønnen min. Gjemt det godt for han får det ikke før påskaften ;o)
 
 
 
Jeg limte på litt ymse ting på egget før jeg kledde det med metalltape. Etterpå svertet jeg egget med svart acrylmaling. Samt brukt litt hvit maling hist og her.


 
Hodeskallen som pryder egget kommer fra min sønn...Husker ikke om det hørte til et kjede en gang, men her tar vi vare på mye rart. Og det kan jo være lurt...hihi..Syntes det er knall stilig.
Vinger fra TH. Div charms kjøpt via ebay. Glassflaske fra Panduro fylt med blått glitter. Pompom blonde.
 

 
Servietten er svampet med svart og påført litt glimmermist. Tannhjulene er fra min nye dies med tannhjul, knall stilig. Kjøpte den fra en butikk i Sverige (husker jo ikke navnet nå..)
De er svertet med svart farge og skrukket litt ;) Litt brune fjær og en klype fra TH. Div. bling kjøpt på ebay.
 

 
Fant en metalltag jeg har hatt liggende i evigheter..syntes den passet her med et ønske om god påske.
 

 
Egget forfa..Syntes faktisk det ble kult selvom jeg ikke er god på denne sjangeren.
 

 
Gleder meg til å overlevere egget, håper det faller i smak :)
 
Legger påskeegget mitt inn i utfordringen hos:
 
Cardsformen #6 - Easter
 
Askeonsdag, så og si påske. Skal bli godt med noen fridager.
God påske, nyt dagene og hverandre.
 
Klemmer
 

2 kommentarer:

Patricia St Martin sa...

WOW!!!! Totally amazing. Thanks for joining us at Cards for Men challenge we love seeing your creation. Good luck on the challenge.
Hugs, Patricia

Unknown sa...

WOWEE Gunn! That sure is one helluva steampunk egg! It's amazing. What a fabulous piece of art. Thanks for playing along with our challenge this week at Cards For Men. Good luck! x