torsdag 18. juli 2013

Ny bretting - eske

Gaveeske
 
Jeg har brettet litt...å det må jeg jammen være litt fornøyd med. Har ikke tilbragt mange timer på hobbyrommet i våres. Det har ikke fristet, har hatt så mye annet å gjøre.
Men her måtte jeg ta meg selv litt i nakken, en god venninne har bursdag i dag og ønsket å lage noe spesielt til henne :o)
 
 
 
Esken er brettet for å gi et 3D preg. Jeg har latt meg inspirere av Tara i Pion Design sitt team.
Jeg har brukt nydelige ark fra Maja Design, gir en veldig god sommerfølelse.

 
På den lyse lilla bazzillen har jeg brukt MS punch rundt for å lage ramme. Samt den er brukt på de to delen som er lokket på esken.

 
Når du ser esken fra siden ser man at det er litt høydeforskjeller her, det for å gi 3D følelsen.

 
Blomster fra woc og kort og godt. Båndet kjøpte jeg på Scrapmagasinet sist jeg var innom der. Hjertecharms kjøpt via FB. Håndtak fra TH. Bilde er printet ut fra nettet.


 
Jeg har hatt på litt Distress crackle Paint rundt bildet og på englevingene. Englevingene er en nyinnkjøpt dies fra La La Land. Den kommer nok til å bli en favoritt ;o)

 
Hvite hjørner er også kjøpt via FB. Tekststempel nedi er fra NSS mener jeg å huske. Har også påført litt crackle Paint der og.

 
En liten zoom fra siden.

 
Tekststempel på lokket er fra NSS.

 
Morsomt med noe nytt. Ble fornøyd med denne.

 
Oppi esken puttet jeg litt lekkert undertøy, plassen holdt akkurat ;o)
 
Denne sommerlige gaveesken passer inn i følgende utfordringer:
 
Northstarstamps #Sommerutfordring - Alt er lov
Anythingchallenge #97 - Anything goes
Sweetstampsblog #126 - Anything goes
Scrappinallover #14 - Mer enn 2 bretter
Papirplaneten #4 - Maling og eller glitter
 
Tusen takk for mange hyggelige tilbakemeldinger, setter utrolig stor pris på det.

Ha en fin torsdag.
Klem
 

8 kommentarer:

Janine sa...

Such a pretty vintage project. I love these papers, they're gorgeous. Thanks for sharing it with us at Anything Goes.
Hugs, Janine xx

Lisa's Creative Niche sa...

This is so pretty! What a beautiful creation, thank you so much for joining us at SweetStamps.com!
Lisa

NorthStarStamps sa...

Kjempe fin boks!
Så fint du er med på utfordringen vår på North star stamps!

Linda's Dillerier sa...

Aå utrolig kul ide! Lekre farger! Takk for at du deltar hos north star stamps.

Stacey Adams, SweetStamps.com sa...

What a gorgeous project!! So beautiful!
Thanks for sharing with us at SweetStamps.com and good luck in the challenge!

Rita sa...

Wow, denne var lekker! Nydelige farger og flott pyntet :)Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin ´All Over :) Klem Rita, DT

Bente Årstad sa...

Denne var virkelig flott , likte godt fargevalget og brettingen du hadde brukt.
Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappin All Over,
klem Bente DT:)

Torill sa...

WOW for en jobb!! Tusen takk for at du ble med på sommerutfordringen vår!!
Likte så godt fargene dine, og selve eska var jo knall!
Ha en flott sensommer videre;0)