tirsdag 5. november 2013

Karusell

Jeg hadde som målsetning i 2013 å blogge oftere, men det viser seg at går rett ad skogen...haha..Føler ofte at tiden ikke strekker til alt. Samt jeg er kreativ i perioder. Men for all del, jeg kunne ha lagt ut det jeg laget med en gang. Kanskje 2014 kan bli bedre??? Vel, det er alltid et håp :)
 
Sønnen til ei venninne av meg ble konfirmert i våres. Har skjønt at det er en viss forventning til kort som kommer fra meg/oss...Så man får jo litt prestasjonspress da :)
Sønnen hennes har mange interesser og har prøvd veldig mye forskjellig, litt vinglete..hihi.
Derfor var det vanskelig å lage ett kort som passet til interessen/ene..Valget falt derfor på en karusell.
 
 
Her har jeg brettet meg frem til en karusell med utgangspunkt i slike du finner i fornøyelsesparker. Droppet hestene da jeg ikke hadde tid til å skjære og pynte de.
 

 
Jeg har brukt ark fra Tim Holtz, roser fra woc. Silkebånd, pong-pong bånd og blonder. Små blå stjerner fra en confettipose jeg hadde liggende. Tekststempel fra Kort og Godt.


Røde og turkise perler. Gullglitter. Har stæsjet skikkelig her altså..hihi.Farger som er en konfirmasjons dag verdig :)
 

 
Her har jeg limt på en hilsen som jeg rullet sammen. Tekststempler fra NNS og Kort og Godt. Rullet opp og knytet sammen med gulltråd. Som vist på bildet over.
 
Legger karusellen min inn i følgende utfordringer:
Wildorchidchallenge #89 - Ribbons og Lace
Nordsalten-hobbyklubb # 84 - Bingo/Blonder-Mønsterark-Tekststempel
 
Takk for titten og ha en fortsatt fin dag :)
Klemz
 
 

1 kommentar:

Anita Lise sa...

Woww... for et kjempeflott konfirmantkort du har laget! Virkelig stilig og originalt:) Takk for din deltakelse i utfordringen hos oss i Nordsalten hobbyklubb.