torsdag 13. mars 2014

Konfirmasjonskort

Hei hei :)
Våren er i anmars, jeg ser gule små bustehoder over alt!! Det gir en god følelse.
Dette kortet er fra konfirmasjonsrushet som var på sensommeren, borgerlig. Har bare ikke fått lagt det ut ennå.
Her ønsket bestiller bare et kort, skulle ikke linkes mot noen farger eller interesser. Fant dette herlige bildet i skuffen min. Skikkelig gossin :)
 
 
Jeg har gravd dypt i haugen over gamle ark. For jeg er flink til å shoppe og mindre flink til å bruke noen ganger. Samtidig som jeg glemmer det jeg har kjøpt. Har liksom funnet noen favoritter, men noen ganger må man lage noe annet og andre fager. Man må bryne seg litt, men du verden å morsomt det lell.
Jeg har brukt GoCreate sin dies til kortet, Vimpler og ramme er fra Joy Crafts. Hemp fra en brusboks, tre fugl og stift fra fyllepenn. Seam binding hvor jeg har festet pin fra TH og satt på noen charms.
Tekststempel og perler fra K&G. Klype også fra TH.



Innsiden av kortet, konfirmasjonstekster fra NSS. Så flott å ha slike tekster man bare kan stemple på..Slippe å finne på noe selv, genialt :)
Også noen røde perler.
 


Takk for at du tittet innom, ha en fortsatt strålende dag.
 
Legger kortet inn i følgende utfordringer:
Kreativ-scrapping #Herreprosjekt - Gutt/Mann
Northstarstamps #Marsutfordring - Skisse
Pictureandscrap #71 - Bruk dies
 
:)


3 kommentarer:

Trine-Lise Hauge sa...

Flott kort!
Takk for at du deltar på Kreativ Scrapping sin utfordring!
Klem DT Trine-Lise

NorthStarStamps sa...

herlig kort til utfordringen vår !!
takk for at du er med!

Heidi sa...

Så tøft kort! Digger det bildet :-) Takk for at du deltok i marsutfordringen hos North Star Stamps!
Klem fra DT Heidi