fredag 1. august 2014

Gjestedesigner Vintage Udfordring

Jeg fikk en hyggelig mail for en stund siden, jeg hadde vunnet en GD plass hos Vintage Udfordring. Jeg ble både overrasket og glad.
Oppgaven var å lag eller pynt en eske. Etter litt grubling kom jeg opp med dette, en hestesko. Så da var det bare og tegne og tilpasse en mal i passende str.
Her er mitt bidrag til Vintageudfordring nr 85 - Lag eller pynt en eske.
(advarer mot mange bilder...igjen :D)
 
 

En hestesko til de nygifte :)
Hentet et gammelt bilde fra skuffen. Det er påført krakelering, lim og glossy.
 

 
Kartong fra NorEngros, rød bazzill og pynteark fra Panduro.

 
Div. blomster og dies.

 
Div. charms fra skapet med det rare i ;o)

 
Alle kantene er svertet med farge coffee. Perlebånd kjøpt på ebay til konfirmasjonen.

 
Tekststempel - ukjent. Rubons - ukjent.

 
Tekst fra Storyteller, små acryl hjerter.

 
Fjær og blomster inni her og.

 
Sticks fra et gammelt 12x12 ark jeg hadde liggende med mange bryllups linjer/ord.

 
Pynten inni :)


 
En liten zoom

 
Tag fra Magnolia til å skrive en personlig hilsen i.

 
Her er plass for penger evt. gavekort.

 
 
 
Tusen takk for utfordringen, det var kjempe artig. Har du ikke prøvd deg på denne utfordringen anbefaler jeg det. Titt innom å se alt det lekre som er laget. La deg inspirere i massevis.
 
Ha en strålende dag :)
Klem
 

Ingen kommentarer: