søndag 28. juni 2015

Melkehjerter

I dag har jeg et annerledes konfirmasjonskort, nesten i hvert fall...Jeg har laget en eske til melkehjerter. Og valgte konfirmasjon som tema. Fin måte å gjøre noe ekstra ut av det, og spesielt til gutta.
 
 
Rotet i arkhaugen og funnet en stilig ark. Esken er laget etter egne mål. Jeg har funnet frem noen chipboard og bølgepapp og klint på maling og embosset litt.

 
# stempler passer for ungdommen, de er jo veldig der. Ingen blomster, kun litt røff pynt. Og kanon stilig motiv!

 
Ikke plass for gave inni her, men pæng går fing ;o)
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill og ColorCopy
Mønsterark: Kaboks
Dies: Spellbinders
Stempler: North Star Engros og Design og Staz.
Pynt: Tannhjul - ebay, charms og snor- fb, chipboard - Scrapiniec
Motiv: Klippeark fra K&G
 
Tusen takk for at du tittet innom hos meg!! Ønsker deg en fin kommende uke.
Klem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

En kul eske, med fine detaljer:)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D