onsdag 29. juli 2015

Dagen er din!

Gjenbruk av et gammelt rødbete glass!
Prisverdig å dekorere og gi bort. Mottaker blir så glad for så "lite" :)
En annerledes lyslykt, men desto bedre tenker jeg. Personlig og originalt.
 
 
Denne gangen har jeg valgt blått mot det hvite og brune. Nydelige fargekombinasjoner.
Ramma har jeg laget selv av papirleire og form kjøpt via ebay.

 
Glasset er malt med hvit akrylmaling. Påført krakelering først, latt det tørke og så maling. Bruker krakelering som er ment til forskjellige overflater. Skikkelig seig masse :P

 
Strie som jeg har klippet til og dratt av noen snorer. Blonde kjøpt på Nille og Rosekant fra et Maja ark. Seambinding med masse pynt.

 
Jeg har stemplet mitt personlige stempel på krympeplast og forminsket det. Hengt det sammen med annen metallpynt fra båndet. Sommerfugl fra KMk.
 
Her har jeg bruk:
 
Glass
Krakelering og hvit akryl maling
Strie, blonde og seambinding.
Ramme laget av papirleire.
Stempel: ukjent
Dies: Magnolia
Blomster: Woc
Annen pynt: Akrylperler/pynt - Nille og ebay, metallpynt - ebay
 
Legger lyslykta inn i utfordringen hos:
 
Kortudfordring #133 - Resirkulering
 
Klem

1 kommentar:

Anne Lill sa...

Nydelig pyntet lykt! Likte veldig godt fargene og den fine rammen! Takk for at du scrapper med Kort o Mania! Anne Lill - DT KOM