tirsdag 29. september 2015

God Påske...i høstferien

Endelig litt tid til å rydde og sortere litt på pc`n..og da finner man ting som ikke er publisert. Ikke at det er super viktig, men greit å få det ut tenker jeg.
Dette er et påskeegg som jeg laget til min bror. Etter er turbulent år og en helvetes start på det nye året ble det noen timer på hobbyrommet. Både for å sitte og se rett frem...og for å gjøre litt.
Broren min har ikke fått så mye av det jeg har laget, men denne gangen ønsket jeg å dekorere og fylle et påskeegg til han.
 
 
Egget er dekket med metalltape og påført masse farger/maling.

 
Pyntet med masse stasj, glitter og bling.

 
Stjerne med "god påske" er satt opp i bank kant på egget. Støttet opp for å stå som et skilt. Dette er et stående påskeegg.

 
Maling, glitter, inkagold og perler i herlig harmoni.

 
Mye moro i skuffen når man leter.
Egget ble fylt med masse godsaker. Egget falt i smak og ble en liten oppmuntring i en tung og sår hverdag.
 
Egget er fra Nille
Ellers har jeg brukt maling, glitter, inkagold, masse metallpynt, bling, perler, brads, bånd.
TH bokstav dies og stjerne spellbinders. Masse metallpynt og akrylpynt. Bånd fra Panduro.
 
Ønsker den en fin fin tirsdag :)
 
Klem

Ingen kommentarer: