onsdag 18. mai 2016

GD bidrag til TPC

I dag skal jeg vise deg mitt andre bidrag som jeg har levert til The Paper Crafting.
Til denne oppgaven skulle jeg levere vintage eller eske. Valget ble vintage i og med at jeg laget eske til forrige innlegg.
Jeg fikk en bestilling av min mamma, hun trengte et kort til ei god venninne som fyller 60 år i disse dager. 
Jeg fant frem en haug med ting, la til og tok bort underveis. og dette ble resultatet :)


Basen er en konvolutt fra Søstrene Grene. Stivet opp med lag på lag.


Kortet ble veldig tungt, litt sidetungt...hihi


~


Baksiden. Gått bananos med hvit gesso, klint og sølt over alt. Motivet og teksten bak har fått mange lag med UTEE som jeg har brukket opp for å få frem et vintage preg.


~


Kortet inni konvolutten. På det kunne jeg ikke ha blomster eller andre ting som bygget da konvolutten er smal.


Hele innlegget med forklaring på fremgangsmåte og utstyrsliste finner du

Tusen takk for at du tittet innom hos meg :)
Ønsker deg en fin fin kveld :)

Klem :)

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Rett og slett nydelig :)
Fine farger og detaljer :)
Ønsker deg en fin dag :)
Clemzy Karin D