lørdag 3. september 2016

Lastebil

Jeg får ikke mer moro enn jeg brett selv...sier jeg til meg selv noen ganger :P
Og det er ofte når jeg setter i gang med noe jeg kanskje ikke hadde tid til eller skulle ha gjort. Som denne lastebilen f.eks.
En kollega fylte 60 år tidligere i år, og han kjører lastebilen på jobben. Selvsagt skulle han få kort, hadde tenkt å lage et "vanlig" kort, men..det ble kanskje litt kjedelig(?)
Så da endte jeg opp med denne da :)


Lastebilen er brettet på frihånd, dvs jeg har ingen mal til denne. Jeg har brettet og tilpasset underveis Tittet bare på nettet mens jeg holdt på slik at sluttresultatet skulle ligne en lastebil.


Måtte ha med logo på kapellet, er det på vår bil og .o)


~


~


Inni lastebilen, ikke plass for mye her. Hadde tenkt å lage åpningen slik at jeg kunne trekke den til siden, men hadde ikke tid til å spekulere så mye i det. Blir sånn når man starter for sent.


~


Lastebilen ble godt mottatt .o)

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og bølgepapp
Dies: Kort og Godt og Papirdesign
Stempel: Kort og Godt
Pynt: perler, akrylpynt

Klem

1 kommentar:

Veronique sa...

Stilig lastebil :) Han kommer til å bli glad for den.