søndag 16. april 2017

Album

Gjør deg klar til et innlegg med maaange bilder og lite tekst!

Min sønn og hans kamerat gjennom alle år fylte begge 18 år i mars. I den anledning laget jeg album til de begge (er bare ikke ferdig med Vetle sitt ennå..phu)

Men Robin sitt ble jeg ferdig med i rett tid. Albumet er fylt med minner og bilder gjennom 18 år. De har mange og ta av da de er så heldig å ha vokst opp sammen og som naboer.


Jeg har valgt å bruke Pion ark til hele albumet. Det er brettet i tykk kartong for å få sidene stive og stabile.


~


~


~


~


~


~


~


~


~


~


~


~


~


~


~


~


~


Albumet er brettet etter forklaring på YouTube og ei venninne. Jeg har aldri laget så store album før, så greit med litt veiledning sånn i starten. Men det var en enkel og grei sak. Men..mange sider å pynte og fylle.

Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger fra dere 💖

Klem

Ingen kommentarer: