tirsdag 20. juni 2017

Kjære konfirmant

Hei 😊

I dag blogger jeg for NSD

Denne gangen vil vi se noe til gutt/mann.
I og med at det fremdeles er konfirmasjonstid rundt meg ble det nok et konfirmasjons kort. Nabo gutten skal konfirmeres, og han spiller hockey. Han som skulle få skøyta jeg laget tidligere. Men dette kortet er fra oss.

Håper å se ditt bidrag på vår utfordring denne mnd.


Et staffelikort med hockey som tema. Motivet er hentet fra et mønsterark.


Jeg har gjort plass for penger under teksten nede. En liten binders som vil holde de på plass samt at den pynter litt.


~


Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og ColorCopy
Mønsterark: Papirdesign og ukjent
Stempel: Konfirmasjonsplate og Kort & Godt
Pynt: Stickers, akrylpynt og binders

Utfordringen varer til 30/6 kl 23,55
Utfordringen finner du HER

Gleder meg til å se ditt bidrag.

Ønsker deg en fin fin dag.
Klem


Ingen kommentarer: