onsdag 2. mai 2018

Lev hvert minutt

Da jeg først fant frem igjen denne beskrivelsen måtte jeg lage mer enn en eske. De er enkle og raske, men veldig flotte.


Her har jeg rotet frem et gammelt Prima ark. Disse arkene var min favoritt da de kom ut, liker de fremdeles. Men har nok spart på de to siste. Nå er det tomt!


Sort og turkis er veldig lekkert sammen. Og her henter jeg igjen det turkise fra arket.
Fant også litt turkise paljetter som jeg brukte nederst på esken.


~


Denne teksten er jeg veldig glad i, budskapet et enkelt og sant. Engel i papirleire på andre siden. Sammen med en svart øyenstikker.


Tag med noen ord på ene siden og plass for egne ord på baksiden.


Legger esken min inn i utfordringen hos:

Scrappelyst #April - utfordre deg selv (turiks paljettbånd, ark og bretting) (6/5)
Scrappegarasjen #44 - 3D (10/5)

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger.

Ønsker deg en fin onsdag ❤

Klem


4 kommentarer:

Hege sa...

Så flott eske.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Kristin Langnes sa...

Lekker boks og så tøffe farger!

Takk for at du deltar i april-grublisen hos Scrappelyst.

Synnøve sa...

Lekker eske du har laget! Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrappegarasjen!
klem, Synnøve

Maya sa...

Utrolig flott eske!
Takk for at du tok utfordringen hos Scrappegarasjen!
DT-May Linda