fredag 22. juni 2018

Stjerneeske til konfirmanten

Stjerneeske laget for The Paper Crafting.

En røff og tøff utgave til konfirmanten.
Fint å legge penger, gavekort eller et smykke i.


På rammen har jeg brukt rustmaling. I tillegg har jeg embosset med litt hvitt og hatt på litt turkis akryl maling.


Ramma hviler på sugerørene, da skaper jeg litt dybde i lokket.


Teksten har jeg lagt i bue over. Ingen pynt på kantene da arkene er tøffe nok i seg selv.


Inni lokket har jeg festet en nøkkel og noen stjerner. Nøkkelen og de store stjernene har jeg hatt på rustmaling og akryl maling.


Liker denne teksten, en liten påminnelse mange av oss trenger i hverdagen.


~


Jeg har falt helt for denne serien fra Maja Design. 


Stjerne hvor man kan skrive sin personlige hilsen.


~


Hele innlegget finner du HER

Ønsker deg en fin ettermiddag og helg 💙

Klem





Ingen kommentarer: