torsdag 26. juli 2018

Easy pull up card

Easy pull up card laget for 

Jeg liker kort som er litt annerledes, derfor falt jeg helt for dette. Ble inspirert av et bilde på Pinterest. Laget mitt egen med en liten beskrivelse. I tillegg har jeg laget et magebelte til kortet for å holde det sammen.

Hele innlegget finner du HER


Jeg har brukt nydelige ark fra Pion Design på dette kortet.


Baksiden hvor det er plass for personlig hilsen.


Kortet dratt opp.



4 strimler som er 5cm brede og 30cm lange. Scor/brett pr. 5cm.


Pynt alle delene bortsett fra den nederste. Jeg har valgt å pynte på baksiden av strimlene og. Det blir en del restebiter, fint å få brukt opp de og.


Lim den nederste bretten på en base som er 15x15cm. Slik som vist på bildet. Du skjuler denne biten med et mønsterark. Finn midten på alle sidene før du limer sammen.


Krysset i toppen som skal holde strimlene sammen. Det er 5x5cm.


Når du skal lime krysset legger du kortet sammen, som vist på bildet. Deretter limer du fast en og en bit. Da blir perfekt når du trekker det opp.


En liten videosnutt:

 

Ønsker deg en fin dag 💚

Klem

Ingen kommentarer: