tirsdag 11. september 2018

NYGIFT STAFFELI

God tirsdag 💜

I dag blogger jeg med et bryllupskort laget med Maja Design sine flotte ark.


Jeg har brukt en sommerfugl dies på toppen for å få en mer romantisk og finere "toppen" på staffelikortet.


Pastell som oser av romantikk.


~


Bak her er det plass for personlig hilsen.


Legger kortet inn i utfordringen hos:

Scrappelyst #Grublis September - tall (6/10)
Kreativscrappingblogg #9 Moodboard - 26/9)
Nordsalten-hobbyklubb #163 - Bryllup (30/9)
Papirdukkene FB #Gratulerer (30/9)

Ønsker deg en god dag 💜

Klem




4 kommentarer:

Kreativelena sa...

Nydelig kort. Digger at du er så detaljert. At du har brukt ark med hjerter i sommerfuglborden din, og limt på roser som tar igjen blomstene i arket på selve kortet vitner o detaljorientering jeg kjenner jeg misunner.
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Hege sa...

Nydelig staffelikort med mange fine detaljer.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Karen Elise sa...

SÃ¥ lekkert bryllupskort! Jeg elsker de sarte, delikate fargene du har brukt og alle de nydelige detaljene. Takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb!

Scratch sa...

Lekkert kort med mange flotte detaljer!

Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping!

Linda