onsdag 10. oktober 2018

ALBUM

Et lite album som jeg laget til min mor for litt siden.
Tanken med dette albumet var at hun kunne notere utbedringer som ble gjort med huset. Men det kunne hun ikke gjøre....albumet var altfor fint til å kunne skrives i 👀😉


Jeg har brukt min Bind-It all maskin her. Ark hovedsakelig fra Pion Design.


Festet ryggen og sidene sammen.


~


~


~


Jeg har brukt litt ulik pynt, stickers, charms, rub-ons


Sommerfugl, blomster, sløyfer


Perleswirler, puncher


Løs tag for mer plass til å skrive


Dies og stickers


Fugler, fordi hun liker de veldig godt


~


~


Ark som er skjøtet for å bruke opp alle bitene


Legger albumet mitt inn i følgende utfordringer:

Nordsalten-hobbyklubb #164 - Alt er lov
Scraptherainbow #5 - Rosa sløyfe (inni albumet) og rosa ark og pynt

Ønsker deg en fin ettermiddag 💗

Klem




5 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Wow for et flott album. Så mange flotte sider og løsninger. Kjekt å se hba bind ut maskinen kan brukes til.
Takk for ditt bidrag til Scrap the Rainbow . DT Jorunn Elin

May-Runa sa...

Nydelig album, med så mane fine detaljer !
Likte sølv charmsene på forsiden.

Takk for at du deltar i utfordringen hos oss.

DT May-Runa
Nordsalten hobbyklubb

Miss StampAlot sa...

Nydelig album, så flink du er 😍 Tusen Takk for at du deltar i utfordringen til Nordsalten Hobbyklubb ☺️

Klem DT Marielle

Kreativelena sa...

Skjønner godt at hun synes dette var for flott til og bare skrive i ja :-) Men håper jo virkelig at det er blitt brukt til noe annet da, for dette fortjener og bli vist frem.
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Trude Julie sa...

Så nydelig album, likte godt oppsettet ditt, for en flott gave det er.
MVH DT Trude julie, Scrap the Rainbow