tirsdag 1. januar 2019

GOD JUL

Først av alt, tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger gjennom 2018. Jeg er klar for et nytt kreativt år. Gleder meg til å prøve nye metoder og teknikker og jeg gleder meg til å se og la meg inspirere av alt det flotte du lager!

Det ble noen julekort i 2018. Det går litt opp og ned i forhold til hvor mange jeg gidder å sende ut. Men denne gangen ble det vel laget og sendt ut rundt 25 kort. Så vær obs, det vil komme et ras av julekort i januar.


Jeg har trent litt med Promarker tusjene i vinter. Her kan vi se at pepperkake jenta er litt mer brent enn gutten...hihi..Vel...pytt, ingen pepperkaker er like. Vurderte å kaste de, men klarte å se sjarmen i ulikhetene.
Pyntet med anis, kanel, blomster og vinterbær. I tillegg hadde jeg noen små pepperkakeformer. De har fått noen glitterperler som kapper.


Helt enkelt på innsiden av kortet.

Ønsker deg en fin dag 💖

Klem

Ingen kommentarer: