fredag 8. mars 2019

VALPE LYKKE

I februar 2018 kom en etterlengtet valp i hus. Da hadde det stått på ønskelisten til min sønn i xx antall år og vi hadde stått 2 år på venteliste før det endelig ble vår tur!

Jeg har noen ideer og planer om noen LO og dette er den første i rekka. Har hatt et prosjekt liggende i 6-7 år, så nå må jeg gjøre det ferdig!

Hele innlegget finner du HER hos The Paper Crafting.


For å få litt liv og dybde brukte jeg clear for å lage noen stjerne i bakgrunnen.


Det første blikket og møtet.


De vokser fort, og Baloo har fått den gyldne fine farget vi håpet på.


Det første blikket mellom to som skulle bli beste venner! Pyntet med tekst, tags, vimpler og diecuts mellom bildene.
Utstansede stjerner for å lage mer dybde.


Lykkepille på 4 bein.


~


Tag med info om hvor og når vi hentet Baloo, stukket under det siste bildet.

Sjeldent jeg scrapper LO, og jeg kjenner jeg er super kritisk til eget arbeid. Blir nesten aldri fornøyd, alltid ett eller annet jeg kan endre på eller gjøre bedre.
Men...jeg må slå meg til ro med at det er bra nok, fint nok og at øvelse gjør mester. Og ikke være så overkritisk. Flere som kjenner seg igjen?

God helg 💖

Klem

Ingen kommentarer: