mandag 2. september 2019

SPEIDERESKE

Min niese er en aktiv speiderjente. I anledning hennes bursdag brettet jeg en eksplosjonseske med speidertema.

Hele innlegget kan du lese HER


Ark fra arkivet...disse har jeg hatt liggende i mange år. Impulskjøp, men nå kom de til nytte.


På lokket har jeg brettet en skjorte som jeg har limt fast. Jeg fikk min søster til å sende over bilder av skjorta slik at jeg fant riktige merker og plasseringer.


Inni esken har jeg laget en liten leir.


Tipi, dyr, fiskevann, bål, fisk, skjell. steiner etc.


Stjerneklart med noen flaggermus og en elg.


~


~


Arkene på innsiden er også fra arkivet ;)


Inni lokket har jeg en stjerne med en sløyfe. Og en liten ampull.


Ampullen kan åpnes og inneholder en liten beskjed :)


Tag med tekst og plass for personlig hilsen bak.

Frøkna ble strålende fornøyd!

Ønsker deg en fin dag 💚

Klem

Ingen kommentarer: