onsdag 1. juli 2020

GAVEESKE MED KORT

Her har jeg laget en stor gaveeske som skal fylles med kort og gis bort i gave. Dette er en tanke jeg har hatt lenge, men ikke funnet tid til.
I våres har jeg hatt mer tid enn ønsket. Esken er 16x16x15cm.

Jeg laget et innlegg for TPC Magazine. Mitt siste innlegg for sommeren, du kan finne det HER


Jeg var så heldig at jeg fikk lete i papirbunken til min søster, der fant jeg noen gamle MD skatter. De passet perfekt til dette prosjektet.


Dekorert med blader i glitterkartong og liljer på siden. Jeg har brukt en MS punch på kanten av lokket og dekorert med perler.


Fant en stempelskatt hos min søster og. Pyntet med blomster, perler, bånd, akrylpynt, blader stanset ut i glitterkartong, bær, bånd, englehjerte og øyenstikker.


Jeg har brukt ferskenfarget perler og dies cut for å bryte litt fra det grønne.


~


En annen stempelskatt inni lokket. pyntet med sommerfugler og blad stanset ut i glitterkartong, perler og blomst.


Inni esken. Ikke noe pynt her.


Bunken med kort, ikke helt enkelt å få stablet de på hverandre. Men jeg har brukt et bånd for å holde de litt på plass. En hjertetag med en koselig tekst. 


Håper du lot deg inspirere :)
Kortene legges ut senere.

Ønsker deg en fin dag 💚

Klem

1 kommentar:

ryanmay1177 sa...

Excellent post, I conceive site owners need to learn a whole lot from this site it’s really user friendly……Nero Platinum 2020 Crack