torsdag 21. januar 2021

HJERTEKLEM

Jeg henger litt etter med bloggingen, dessverre. Jeg laget utrolig mange kort i 2020 fordi jeg var helt eller delvis permittert. Hadde noen gode og kreative perioder.

Dette kortet ble publisert hos TPCMagazine i november 2020.

Her er ett av de, et konvoluttkort. 


Konvolutten er brettet med en 0,5cm kant slik at jeg enkelt kunne pynte kortet som er inni. Da blir det ikke trangt eller at pynten blir klemt.
Her har jeg brukt MD ark. 


Kortet som er inni konvolutten. Jeg har brukt opp restebitene fra arkene jeg dekorerte selve konvolutten med. Funnet frem noen gamle blomsterskatter.


Klaffen på konvolutten kan ikke brettes. Baksiden av kortet som er inni. Her er det plass for sin egen hilsen.


Blomster, blader og en enkel tekst som sier alt.

Ønsker deg en fin ettermiddag 💜

Klem

 

Ingen kommentarer: