tirsdag 9. mars 2021

GAVELAPPER VOTTER

Årets pakkelapper 2020!



Årets pakkelapper for 2020 er laget av strie med masse stæsj.


Her har jeg tegnet en vott som jeg har brukt som mal, klippet ut to biter i strie og limt de sammen i ytterkant. Jeg lot det være åpning i toppen slik at jeg fikk plass til litt pynt.


Klippet 2 vimpler til alle vottene. Stemplet tekst på den ene, den andre er for egen hilsen.


Her har jeg brukt en roseblonde rundt kanten i tillegg til hvitt bånd. Stjerne som er stanset ut i hvit kartong. Litt kvister og bær som pynt i toppen. Sprutet hvit gesso over.


Grønt hugsnug bånd, to vimpler med røde bjeller, snøkrystall i filt og furukvist med røde bær.


På denne har jeg sprutet og splæsjet hvit gesso, rødt hugsnug bånd, grankvist med røde bær, snøkrystall i filt, perle og sølv bjelle.


Jeg har funnet frem rester etter krydderbinderier, så kvistene her kommer fra den tiden. Røde bær og gullkvist. Hvitt hugsnug bånd med bjeller i gull. Snøkrystall stanset ut i mosegummi.


En clean vott, blonde med hvite bær og bjelle. Snøkrystall stanset ut i mosegummi.


Blonde, perlebånd og hugsnug sammen med rødt hjerte og julenisse charm. Snøkrystall med bånd i røde detaljer.


Her har jeg prøvd å male på en snøkrystall, ble ikke klare linjer. Men nå er alle snøkrystallene ulike og helt perfekte uperfekte. Rødt hugsnug bånd sammen med røde bær og kvister.


Hyggelig å dekorere gavene med egne pakkelapper som er annerledes og personlige.

Disse ble første gang vist hos TPC Magazine, du finner det innlegget HER

Ønsker deg en fin dag 💗

Klem

 

Ingen kommentarer: