onsdag 8. september 2021

SUGERØR

Hvem har hamstret sugerør helt ukontrollert?? JEG...hihi...
Her har jeg funnet noen nye måter og bruke opp noen på.

Kortene ble presentert i TPC, og du kan finne hele innlegget her



Her har jeg samlet sammen sugerør i rosa nyanser. Stanset ut stjerner i ulike størrelser, rullet sugerørene flate og limte de til stjerna. Fin klippet tilslutt. En gullstripe i overgangene.


To av stjernene er festet med 3D puter og fått sugerør som håndtak. Den siste er limt på panelet.


Innsiden av kortet.


Her har jeg laget et hjerte. Prinsippet er det samme.


Jeg har ikke rullet sugerørene flate her. Festet de til hverandre bortover, fin klippet tilslutt.


~


~


Innsiden av kortet.


Det siste prosjektet er en harepus kurv i vårlige farger, påskestemning.


Stanset ut et hjerte, klippet til sugerør i lik høyde. Limt de sammen.


Harepus kurv med plass for litt snop.

Ønsker deg en fin fin dag 💜

Klem





 

Ingen kommentarer: