tirsdag 19. juli 2011

Gaveeske til 40 åring

Pandoras eske ;o)


Vel nesten...Jeg har noen venninner som runder 40 år i år, og i den anledning har jeg laget en eske som inneholder det man kan trenge i en hverdag. Jeg har hentet inspirasjon fra Karin samt hentet frem igjen noe jeg lagde til noen venninner da de fylte 30.... ;)



Jeg har brukt de nydelige arkene fra Pion design...Jeg har heller ikke pyntet mye, da arkene er pynt i seg selv. Tekststempelet er fra norsk stempelblad.


Ramma på toppen har jeg funnet i en polsk nettbutikk, den er så dekorativ :)
Blomstene er fra kort og godt, woc og unik hobby. Sommerfugl punch fra MS. Perler fra kort og godt.



Låsen er festet med en magnet på baksiden. Jeg har brukt MS punch for å pynte litt på "låsen".



Jeg husker ikke i farte hvor tekststempelet kommer fra, men syntes det passet godt i en sådan anledning. Kun sommerfugler til pynt i lokket.



Uringlass som jeg har hentet tekst og fylt med nonstop, teksten er et humoristisk innslag i hverdag. Latt meg inspirere her av Karin :)



Oppmuntringskort....lagde sånne for 10 år siden, går aldri av moten ;)....Å vi jenter trenger å oppmuntre oss selv. 10-12 kort med oppmuntrende tekst.



"Lykkepiller"...noe jeg lagde for 10 år siden og, som er like aktuell nå ;)..
Er godishjerter kjøpt på nille...hihi...



Boksen er fylt med godis, kort, kort med positive budskaper.



Laget et lite kort som jeg skrev en hilsen inni...Heller ikke her har jeg pyntet meg bort...Kan jo ikke lag slike flotte ark gjemmes bort.



Hentet inspirasjon fra Karin igjen ;)....Stoppekort med tekst og budskap på baksiden.
Brukt spellbinders her.

Gaven ble godt mottatt, la ved et gavekort på massasje....60 min med velvære....mmmm...

Med denne esken deltar jeg i følgende utfordringer:
Kort o Mania # 43 - alt er lov
Pictureandscrap # 12 - punch/dies

Takk for alle hyggelige kommentarer :)
Ha en strålende tirsdag.
Klem

4 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh.... noget så utrolig smuk.

100000 tak for at du deltager på Caed and scraps udfordring

Aud Kirsten sa...

Wow, noe så nydelig!

Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring!

Nelle sa...

Wow vilken underbar ask! Älskar alla detaljer.

Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

Scrappegal sa...

Så VAKKER box, og HERLIG gave!!!!
Tusen takk for at du deler også innholdet med oss. Det var inspirerende! :)