tirsdag 30. oktober 2012

Gaveeske til jul

Gaveeske til jul!
 
Det er mye morsommere å legge et smykke i en eske man har laget selv...enn en man har fått i butikken. Smykket er kjøpt og esken er laget, så da er den julegaven klar :))
 
 
 
 
Esken er brettet etter egne mål i bazzill. Pyntearkene er fra Maja Design. Bildet har jeg funnet på internett.


 
 
Blomster fra woc, bladpunch - vet ikke fra hvor da jeg har fått trykket opp av ei venninne. Swirlen er fra Magnolia og den hvite "krøllen" er fra Kort og Godt..(tror jeg).
Svertet kantene med distress.
 

 
 
Esken fra siden. Har ikke pyntet kantene noe da jeg syntes det flotte arket skulle syntes litt ;)
 

 
 
Esken inni, tekst fra NSS og pyntet med roser og blader.
 

 
Litt rosa silkepapir i bunnen også skal jeg kjøpe smykkepose slik at smykket kan ligge i det. Pyntet bunnen med perlebånd fra Woc.
 
Det går fort ti jul nå altså...så jeg får bare stå på! ;o)
 
Denne juleesken passer inn hos:
 
 
Ha en fiffi og fin kveld.
Klem
 

1 kommentar:

Lene sa...

Veldig vakker gaveeske. Motivet er kjempefint. Takk for at du deltar hos NSHK. Lene