søndag 3. mars 2013

Flaskepynt

Julegave til min bror, flaske med flaskepynt ;))
Jeg orket ikke bruke noe fantasi for å finne julegave til min bror ifjor, så det ble med en flaske fra Gardermoen ;)) Enkelt og greit.



Men...syntes ikke jeg kunne gi bort flaska "bar", måtte jo pynte litt på den. Hadde sett noen slike varianter på nettet, så fant ut at jeg måtte prøve meg på en selv. Jeg syntes dette nydelige arket med snømenn på passet her.
Bunnen er i litt kraftig kartong og pyntet med en kakeserviett ;))





Limt på snøkrystaller fra forskjellige produsenter samt halvbling. Eyelets og bånd for å holde kreasjonen sammen. Enkelt og greit, og den falt i smak :) Det er jo faktisk det beste.

Legger flaskepynten min inn i disse utfordringene:

Anonymescrapper #2 - Brett en eske eller en annen kreasjon
Kortudfordring #81 - Bretteteknikk
Christmascardchallenges #14 - Anything goes

Ha en fin fin søndagskveld.

Klem

1 kommentar:

Lines Papirdill sa...

Hei. Denne var flott :-) Mvh Line