tirsdag 16. juli 2013

Konfirmasjonskort

Konfirmasjonskort til fadderbarnet mitt som plutselig var "stor jente" ;o) Hun elsker kortene mine, så måtte jo lage et spesielt til den store dagen. Hun fortjener det :)
 
Fant denne flotte bretteteknikken i Ett Trykk, morsomt å brette noe nytt.
 
 
Jeg har brukt nydelige ark fra Maja Design. Ramme fra spellbinders og bilde fra ett eller annet klippeark. Har så mange av de at det går i surr...hihi.
Bladswirl fra Magnolia og hjerte fra spellbinders. Tekst og perler fra Kort og Godt. Blomster fra woc.
 

 
Teksten inni er også fra Kort og Godt. Blonde er fra Europris tror jeg.


Sommerfine farger og et nydelig motiv :)
 


Takk for at du tok deg tid til å titte innom meg :)
 
Legger kortet inn i utfordringer hos:
 
Nordsalten-hobbyklubb #77 - Masse blomster
Pictureandscrap #58 - Blomster/bånd
 
Ha en fin dag :)
 
 


6 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Aldeles nyyydelig kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Card and Scrap

unni's scrappeboble sa...

Aldeles nyyydelig kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Card and Scrap

Gunn`s Kort sa...

Nydelig konfirmasjonskort!!
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem fra Gunn:)

Anne Lill sa...

Flott konfirmasjonskort du har laget!

Takk for at du scrapper med NSHK!

Anne Lill
DT NSHK

Hjørdis sa...

Smukt konfirmationskort, skal nok give glæde !
1000 tak for at du også deler det med os på Card and scrap :0)

Hjørdis dT

Karen Elise sa...

Nydelig kort i sarte, fine farger! Takk for at du scrapper med NSHK!
:) Karen Elise