søndag 10. mai 2015

Superhelt til superfrøken

Min søte niese fylte 5 år i slutten av mars. Selv om hun er jente, elsker hun litt typiske gutte ting. Spiderman er en av de store super heltene. Så jeg måtte jo lage noe med Spiderman på. Men samtidig har hun en liten crush på Supermann, så jeg kombinerte litt her :D
 
 
Gjenbruk av tlf. eske. Malte den helt hvit med gesso før jeg dekorerte den.

 
Superhelt arkene har jeg hatt i en årrekke. De har liksom ligget i boksen min...

 
Ballongen er fra et Hawaii party fra i fjor. Tok med min og noen ekstra. De kan jeg sikkert bruke til noe..Noen som kjenner seg igjen? :D

 
Festet ballongen i en tråd bak Spiderman sin hånd. Masse stjerner i bling kartong.

 
Ballongen ruver ganske mye. Spidermann er bestilt fra Kuttut.
 
Frøkna ble strålende fornøyd ;)
 
Her har jeg brukt:
 
Eske: Gjenbruk - mobileske
Kartong: NorEngros og rester
Mønsterark: Ukjent
Spiderman: Kuttut
Dies: Die Namic, Spellbinders og qk
Annet: Bling
Stempel: K&G
 
Takk for at du tittet innom hos meg, det satte jeg stor pris på :)
Legg gjerne igjen spor.

Klemklem
 
 

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Så kul eske du har laget til Hedda:)
Tenker at hun ble glad når hun fikk denne esken ja:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D