lørdag 13. juni 2015

Spiderman

Jeg fikk en bestilling for litt siden, 2 kort. Ett Star Wars og ett Marvel kort. Å så lost som jeg er måtte jeg Google Marvel, for det sa meg ingen ting. Men fant ut av det, og Spiderman var den største helten blant Marvel figurene.
Jeg valgte å lage ett av disse populære pop-up kortene denne gangen.
 
 
Flaks for meg at jeg hadde noen Spiderman ark liggende. Det er takket være min sønn som i sin tid fikk plukke ut ark selv, men som bare ble liggende.

 
Jeg har lekt litt her. Mottaker fyller 20 år, og det gir god grunn til å feire.

 
Stjerner, ballonger og glitter :)

 
Litt edderkopper og tannhjul :)

 
Navnet til jubilanten har jeg satt i bakkant her, syntes ikke alt for godt. Men det er greit.

 

 
Bak et felt hvor man kan skrive personlig hilsen :)
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill, glitterark og ColorCopy
Mønsterark: Husker dessverre ikke
Spiderman: Kjøpt av Kuttut på FB
Dies: Spellbinders, TH og QK
Pynt: Tannhjul, edderkopper og brads
thickers, glitter
Stempel: K&G
 
Ha en fin fin lørdagskveld :)
 
Klem

Ingen kommentarer: