fredag 1. april 2016

Utfordring #5 Konfirmasjon og/eller våren - Velger meg vår!

Utfordringen hos Papirplaneten denne mnd er konfirmasjon og/eller våren.
Jeg ønsket å inspirere med et vårlig prosjekt :)
Denne lampa har jeg laget mange av, men lenge siden sist. Fikk lyst til å hente den frem igjen og lage en vårlig utgave :)
Malen til lampen kan du finne her


Jeg har brukt vellum i stjernene for at lyste skal skinne fint igjennom. Mange av oss som har noe av det liggende vil jeg tro .o)


Pyntet med blomster, sommerfugler og bling!


 ~


Prøvd å ta noen bilder i mørket for å vise frem lyset inni lampa, ikke helt enkelt. Men det gir en liten pekepinn.

Her har jeg brukt: 
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Pion Design
Blomster, Woc 
Bling - Her
Glitterlim - Her
Stjernedies - Her
Blonder og roseblonde/bond, akrylpynt og vellumark.

Håper å se ditt bidrag i mnd. utfordring. Enten du ønsker å lage en hyllest til våren eller konfirmanten.

Utfordringen går til 30.04

Ønsker deg en fin kveld og helg! :)

Klem

Ingen kommentarer: