mandag 6. februar 2017

Kirke m/lys

Titt-titt 😉

Mitt fĂžrste GD oppdrag for TPC i 2017. Her har jeg laget en kirke med lys av TH sin dies. Jeg har aldri brukt 3D dies fĂžr, sĂ„ det var en ny erfaring.
Ønsker du Ă„ lese hele innlegget mitt med beskrivelse finner du det HER


Ikke alltid like enkelt Ä fÄ frem slikt lys pÄ dagtid nÄr man tar bilder. Men kirka lyser utrolig fint pÄ kvelden. Fargespillet fra vinduene ble kjempe fint.


Selve lykta er gjemt i esken under. Laget et lite hull i lokket slik at slynga ble dyttet inn der.


~


Engel hÞrer kirka til, mÄtte ha en pÄ enden her.


Liten snÞmann pÄ hjÞrnet bak kirka.


Jeg har brukt snÞmaling og glitter for Ä fÄ et vinterlig preg.


~


Tusen takk for at du tittet innom hos meg.

Ønsker deg en fin kveld 💜

Klem

2 kommentarer:

Karin Dahl sa...

SĂ„ fin kirken din ble:)Ser lyst fint inne i vinduene, selv om det er lys ute:)
SÄ spennende Ä prÞve 3D. Har selv kjÞpt meg TH hus og fÄtt prÞvd meg pÄ to stk.
Har kjÞpt kirken nÄ i Är, men ikke fÄtt prÞvd den enda.
Planen er at jeg skal lage en melkehjerteeske og sette huset pÄ, og det blir da Ärets bordkort pÄ julaften. Jeg pleier jo alltid Ä lage bordkort til jul, og fant ut at jeg ville bruke en av TH husene, i Är. SÄ fÄr vi se hvordan det blir.
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D

Line sa...

SÄ kjempeflott kirke. Du er jammen kreativ. Koselig med lys i vinduene ogsÄ. Ha en fin kveld. Klem