lørdag 15. april 2017

Midtveisinspirasjon til Hjerteboden sin utfordring

Tittei 💛

I dag skriver vi Påskeaften, håper du har hatt en fin påske hittil. Det var deilig med litt fri nå, så her nytes dagene i lange drag.

I dag blogger jeg for Hjerteboden. Mnd utfordring der er "VÃ¥r fornemmelser med blomster", og her er mitt bidrag.
Du finner regler og inspirasjon


Jeg vet ikke hva dette kortet heter, men det er en enkel og fin bretteteknikk. Det blir litt mer enn bare 15*15 kort. Dette kortet er laget til ei sprek dame som fylte 100 Ã¥r for litt siden. Da mÃ¥tte jeg velge farger, glitter og stas. 


Ballonger stanset ut i glitter kartong og sløyfe i sølv.


En ny favoitt dies, leaf fra MB. Motiv fra den store bunken.


Innsiden av kortet 💛

Håper å se ditt bidrag i vår utfordring denne mnd.
Utfordringen løper til 30. april 23.55

Fra Nettbutikken har jeg brukt:


Ellers har jeg brukt

Kartong: Color Copy og Bazzill
Mønsterark: Maja Design, speil kartong og glitter kartong
Dies: Spellbinders, MB og Marianne Design
Stempel: Norsk Stempelblad og NSD
Pynt: Blomster, enamel, stickers, sløyfe, charms, akryl hjerter og bånd
Motiv: Ukjent

Ønsker deg en fin fin påskeaften kveld 💛

Klem

Ingen kommentarer: