lørdag 1. september 2018

TRO IKKE DU ER NOE, VÆR DET

1. september, årets første høstdag. Det betyr også ny utfordring hos oss i Scrapfromyourheart. Denne gangen priser vi høsten, #25 - Høstfarger.
Jeg har dekorert en eske jeg hadde liggende.


Jeg har valgt høstlige ark fra Pion Design.


Pyntet enkelt med dots og metallpynt. Esken lukkes med et bånd i dyp plommerød farge.


En sommerfugl pryder baksiden av esken. Fant et søtt lite blomsterbånd i kurven min og.


Blomster i høstlige nyanser sammen med en pyntenål, bær, metallhjerte og dots. 


~


Bak nåla og bærene er det en blå liten sky.


Fant disse søte skyene på Søstrene Grene. Pion ark med fugler på innsiden.


Gleder meg til å se hva du tryller frem til mnd utfordring.

Den varer til 28/9 kl 20.00

Ønsker deg en fin kveld og helg :)

Klem


Ingen kommentarer: