mandag 26. november 2018

4 JULEKORT I 1


Hei,

I dag blogger jeg for The Paper Crafting med et julekort. Ikke et helt vanlig, men ett 4 i 1 kort. Dvs. fire ulike bretteteknikker bakt inn i ett kort.

Innlegget finner du HER

Det blir ikke mange slike kort for å si det slik, de blir dyre og tunge. Men artig og prøve.


Jeg har valgt enkel pynt og design på kortet.


Ganske tykt?


Serviettbretting på det første kortet. Dette har yttermål på 9x9 cm. Da må brettingen innvendig tilpasses det.


En engel i inni, stemplet en enkel tekst og pyntet med en stjerne.


Neste kort er 11x11 cm i yttermål. Laget et slider kort her.


Når man drar i flippen kommer det frem en juletekst.


Det tredje kortet har 13x13 cm som yttermål. På innsiden her har jeg valgt denne brettingen. Litt usikker på hva den heter.


Motivene er pyntet med glitter. Ellers har jeg stemplet to tekster og brukt perler.


Det siste kortet er 15x15 cm i yttermål. På innsiden er det en tag med tekst og dies.


~


~


Et twist and pop-up card inni. Jeg har brukt dies som pynt her, reinsdyr og slede. 

Nedenfor er noen bilder fra prosessen underveis.





Ønsker deg en fin dag og uke 💗

Klem


Ingen kommentarer: