tirsdag 3. desember 2019

JULENS MAIG

Kremtopper i ny forkledning.

Laget for Thepapercrafting. Du kan lese hele innlegget HER


Her har jeg lekt meg med lekre ark fra Pion Design. Elsker dette nissemotivet. Jeg har brukt poststempel på lagene. I tillegg har jeg sprutet/splæsjet med hvit gesso.


Poststempel på kantene og. Toppen er bygd opp med lag på lag, har brukt 3D puter.


Jeg har brukt strie mellom lagene her. Pyntet med blomster, hyssing, snøbaler, enamel og diecuts. Hatt på litt hvit gesso for snøeffekt. Julehilsen er stanset ut i kraftkartong og rødt pynteark. Lagt de på hverandre med litt forskyvning. Fikk da en liten 3D effekt på teksten. "Frimerke" med hyggelig julehilsen.


Inni esken, tekst på lokket med frimerke dies. Hyssing og blomst samt enamel. Stemplet med poststempel her og. Og dæsjet med gesso. Bunnen av esken er kledd med rødt, veggene samme mønsterark som på utsiden.


Brev hvor man kan skrive sin egen hilsen.
Esken lukkes med magneten.

Ønsker deg en fin fin ettermiddag 💝

Klem

Ingen kommentarer: