fredag 17. januar 2020

FLAMINGO

Min venninne liker flamingoer, og jeg forstår henne godt. De er vakre og staselig, rosa..ja, utrolig flotte dyr.
I anledning hennes bursdag laget jeg en flamingo eksplosjonseske.
Jeg har nesten ikke kjøpt meg nye ark de siste to årene. Jobber med å bruke opp noe av det jeg har.
Fant derfor denne glemte skatten av et papir, som passet perfekt til denne esken.

Esken er et inspirasjonsbilag til TPC Magazine tidligere denne mnd.

Du vil finne hele innlegget mitt HER


Esken er dekorert med flamingo ark på utsiden. Jeg har brukt en punch for å lage en pen kant på lokket.


Lokket er pyntet med liljer i sommerlige farger, en knall rosa flamingo, palme charms og et gult hjerte. Tekst med skygge.


Kunne ikke gjemme vekk alle flamingoene på toppen.


Når lokket tas av faller du av veggene ut. De to andre er limt sammen. Et sommerlig miljø kommer frem. 


Luftballong hentet fra en sånn party rørepinne. Tok vekk de to delen som skal hektes sammen slik at ballongen blir rund. Limte deretter hver side til veggen på kortet. Laget en liten kurv til. Banner med "sommer" pryder foran ballongen.


Flamingo og palmer, helt i hennes ånd. En liten sol og sky i toppen.


På de to andre veggene har jeg laget lommer med plass for tags.


Klippet av den nedre kanten på Maja ark og bruk en del av den her. Palme dies. To tags med passende tekster. Har også funnet frem eyelets her. 


Den andre veggen er dekorert med en flamingo. Her er det også to tags samt jeg har brukt av den nedre kanten på et Maja ark.


I lokket er det gjort plass for personlig hilsen.

Ønsker deg en fin fin dag 💙

Klem

Ingen kommentarer: