mandag 8. juni 2020

RESTEBONANZA DEL 1

Jeg har hatt selvpålagt kjøpebegrensning av hobbyutstyr det siste året. Jeg har så mye av alt, også rester av designerark/mønsterark.
Jeg ble permittert når Corona`n traff Norge og fikk mye tid. Etter å ha vært i vakum noen dager fant jeg endelig lyst og motivasjon til å være kreativ.

Jeg har gått løs på kurven med rester. Og jeg har så mye, føler nesten ikke at det tar slutt. Hittil har jeg laget ca 30 kort, og flere blir det.

Her er to kort jeg presenterte hos TPC Magazine.
Innlegget kan du finne HER


I tillegg til rester av designerark har jeg i tillegg prøvd å bruke mest mulig av kartong rester. Det har medført kort i mange ulike størrelser.


Ett 10x10cm kort. Enkelt pyntet da jeg fort kan oppleve et lite kort som rotete hvis det blir for mye pynt og stæsj.


Innsiden av kortet, en bord fra nederst på arket. Tekst, metallhjørne og en akrylstjerne.


Samme oppsett på siste siden.


Et lite liggende kort.


Dette er også helt enkelt. Valgt og bruke en lang tekst som strekker seg over hele bredden av kortet. Metallpynt og roser.


På siste siden har jeg skåret til de siste små bitene og satt de sammen. På den måten fikk jeg brukt opp alt og det ble en helhet i kortet.

Ønsker deg en fin fin mandag og uke 💙

Klem


Ingen kommentarer: