fredag 11. september 2020

SMYKKEESKE

 En smykkeeske formet som et hjerte til en av årets konfirmanter.

Fikk en forespørsel om jeg kunne lage et smykkeskrin som skulle gis i gave til konfirmasjonen. 

Smykkeskrinet ble postet første gang hos TPC Magazine.

Hele innlegget kan du finne HER

Jeg har brukt ark fra Maja Design her sammen med bazzill og gullkartong.
En tekst med en påminnelse vi alle kan trene i hverdagen.


Jeg har bygget opp lagene med 3D puter. Mellom esken og mønsterarket har jeg ett lag med lys kartong.


Jeg har brukt en punch på kanten av lokket for å gjøre esken litt mer detaljert.


 På innsiden av lokket har jeg stemplet et tekst fra Stempelglede. Stickers med datoen for konfirmasjonen. Navnet er sladdet da det er unikt og lett å spore.


Bunnen er i kledd tyll med gullglitter. Samt jeg har limt halvperler av gull hist og her for å feste tyllen. Tyll er ikke like enkelt å lime fast....På innsiden av tyllen har jeg festet en perlesnor.


Ønsker deg en fin dag og helg 💜

Klem







Ingen kommentarer: