lørdag 4. februar 2012

Gaveboks

Enda mer jeg ikke har lagt ut ;)
Her har jeg dekorert en valnøttboks og den ble fylt medmasse godsaker.


Jeg har brukt ark fra Pion Design - bare elsker de papirene...sukk.... og bazzill.



Her hadde jeg nettopp kjøpt meg Magnolia swirl..å det var et lurt kjøp ;)..hihi..som mye annet..Men, denne har jeg virkelig brukt mye. Brukte en MS punch og klippet opp slik at jeg fikk laget en "blondekant" på lokket.
Pyntet med swirl, perler og blomster her. Husker neimen ikke hvor teksen kommer fra...Mulig NSS.
Mottakeren er ikke veldig "hårsår" heldigvis...derfor passet denne teksten perfekt :))



Sløyfebånd kjøpt på søstrene Grene, de har jammen i meg mye flott til en billig penge. Me like <3
Brukt MS punch og laget et magebelte. Pyntet med perler, blomster og swirl.



Også brukt noen ferdig "krølla" pynt som jeg fant. Tror de er fra woc.




Et nærbilde av blomster og pynt :)

Deltar med denne i utfordringen hos
Scrapperiket #44 - Anything goes

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Varmer et kreativt hjerte <3

Ha en fin helg:)
Klem

3 kommentarer:

Linda sa...

Kjempelekker boks!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

Linda, Scrapperiket

Kristine sa...

Virkelig lekker boks :)
Fine farger og detaljer :)

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår! :)
Ha en flott dag :)

Kristine
Scrapperiket

Lisbeth sa...

Så utrolig fine disse var!! Fortsett å lage fine ting.