lørdag 11. februar 2012

Lampemal

Mal til lampa jeg har laget :)

Denne malen har jeg laget selv, prøvd og feilet...tilpasset delen til hverandre :)
Du må gjerne la deg inspirere og låne malen, men setter stor pris på at du linker til dette innlegget i bloggen min.


Copyright

Maler som jeg har laget selv er hentet fra lignende kreasjoner jeg har sett eller så har jeg funnet ut av det selv.
Du må gjerne bruke malen til å lage egne arbeider. Du står fritt til å publisere arbeidet og. Men jeg ville satt stor pris på om du linket tilbake til meg og min blogg.
Du har ikke lov til å publisere eller selge noen av mine maler. Hverken som de er eller redigert. Ber om at det respekteres.
Mine maler har Copyright under Åndsverksloven.


Ha en fin lørdagskveld :)
Klem

2 kommentarer:

Anita sa...

Tusen tusen takk Gunn!!! :) jeg skal prøve meg på denne til uka, og legge ut og linke til deg! :) helt klart... :) Kan jo legge link til min blogg her om du har lyst å inn og titte litt.

http://anitasscrapperier.blogspot.com

:) tusen takk igjen for at du har tatt deg bryet med dette... :)

Hilsen Anita

Mea sa...

Tusen takk! :) Gleder meg til å prøve.

Ha en fin dag.