fredag 2. mars 2012

Kurv i vårlige farger

Her har jeg brettet en kurv etter tutorial fra Randis blogg, du finner den her. Hun lager utrolig mye flott, og jeg måtte prøve meg på denne...Passer jo bra i og med at jeg elsker å brette...<3

Venter veldig på våren, så jeg valgte lyse og koselige farger :)


Brukt grønn bazzill, pyntearket er fra nille faktisk..blomster fra woc, metallpynt og perler fra Kort og Godt, tekststempel fra Norsk Stempelblad og båndet er fra Panduro.




Fra en annen vinkel...



Pyntet opp sløfa med en liten blomst ;)



Nærbilde av blomstene ;)

Denne kurven ble fylt med Ferrero Rocher sjokolade og gitt til mamma <3

Legger denne inn hos:
pictureandscrap #27 - bruk sløyfe
Scrappaloss #mars - vår
Scrapalongutfordringsblogg #14 - bildeinspirasjon

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger :)
Klem


2 kommentarer:

Kreativelena sa...

Denne esken var jo rålekker, og skikkelig vårfølese ga den jo.. Tankene flyr mot varme dager og piknic... :-)

Takk for at du deltar hos ScrappaLoss!

Og ps... Legg igjen link direkte til innlegget når du deltar på utfordringer, så er det lettere og finne det igjen. Om utfordringen varer lenge kan man måtte bla og lese seg veldig frem for og finne akkurat det innlegget du har laget til en utfordring. Og jeg vet det er mange blogger som ikke tar deg med når du ikke linker direkte.. Bare et lite tips ;-)

Merethe sa...

Så lekker kurv - helt herlig.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe