fredag 9. mars 2012

Serviettholder

Jeg har hatt en first price serviettholder stående lenge, den er jo ikke spesielt lekker...Har tenkt at jeg burde gjort noe med den uten at jeg har kommet så langt! :)
Men etter at jeg så Marianne sin serviettholder, ja...da kom inspirasjonen i massevis. Så da var det bare å rote frem noen ark og pynt og skride til verks :)



Fargen er mer lakserosa/rød enn rød..Men bilden lyver på fargen ser jeg.
Jeg har brukt ark fra vårkolleskjonen til Pion Design. Der jo bare så lekre, elsker de arkene...hihi..
De kan ikke pyntes bort.



Bildet er enten fra et klippeark eller så har jeg hentet det fra nettet. Litt usikker da dette bildet lå løst i skuffen ;)
Pyntet med blomster og perlesnor fra woc. Bladranke og perler fra Kort og Godt.
Brukt spellbinders til bilde.



En liten zoom, sommerfugl fr MS, de små blomstene har jeg fått så de vet jeg ikke hvor kommer fra. Rondellen under rosa er også fra Kort og Godt.
Blondebåndet har jeg hatt i mange år, sikker fra den tiden jeg sydde litt ;)



Liten zoom til ;) Hjertet er stanset ut fra Spellbinders. Bokstavene er ukjent.



Baksiden av serviettholdren. Tekststempel fra NSS.



Legger denne inn i følgende utfordringer:

craftycatzweeklychallenge #124 - Mother`s Day or a spesical Lady
Pandurohobby - Blomster
Kreativehender #Mars - Vår
Scrappaloss #Mars - Vår

Tusen mange takk for alle hyggelige tilbakemeldinger, jeg setter utrolig stor pris på det og dere:)

Klem




4 kommentarer:

Mariannes gjenbruk sa...

Du lager det nyyyydeligste ting snuppa;-) Glad i deg!!!!

lindyloo sa...

beautiful creation thank you for joining us at cutie pie

lindyloo x

Connie sa...

Såååå lekker serviettholder :)
Nydelig.
Klem:)

Lill Anita sa...

Så flott Serviettholder.
Har også prøvd meg på en slik.
Klem :)