lørdag 10. januar 2015

Til Pappa

Jeg sitter her å surrer på data`n, rydder i litt mapper og strukturerer litt. Å her fant jeg farsdagskortet jeg lagt i november. Jeg trodde det var lagt ut, men nei....Og heller ikke overrasket. Men syntes jeg har startet dette året veldig bra, så krysser fingrene fora t jeg klarer å følge opp litt... i hvert fall :D
 
 
Jeg har laget kort med bilde av pappa med sine to barnebarn. De er hans øyestener. Bildet er tatt fra båttur vi hadde i høst. En av de viktigste turene vi har hatt..

 
Kortet lagt sammen. Jeg har brukt enkel pynt, lett i litt andre hyller enn jeg normalt gjør.

 
Plass for personlig hilsen :)

 
Staffelikortet sett fra siden.
 
Her har jeg brukt:
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Blokk fra Panduro, Bølgepapp
Annet: Barter fra Søstrene Grene, Kork, Engel og tyll (rester fra konfirmasjonen)
Dies: Spellbinders, både hjerte og stjerne.
 
Nå skal jeg kose meg med "Hver gang vi møtes"!
 
Ha en fin lørdagskveld!
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i bloggen min, veldig hyggelig at du titter innom og legger igjen noen ord.

Klem
 

Ingen kommentarer: