fredag 20. november 2015

Konfirmant

Et konfirmasjonskort jeg laget tidligere i høst!
Dette er til ei jente som driver stort og aktivt innenfor drill, både NM,VM osv...
La hjernen litt i bløt for å få frem temaet litt mer enn bare et personlig bilde.
 
 
Ideen ble å lage en "bord" av drilljenter på toppen. Fant noen silhuetter på nettet og førte de over til bazzill. Klippet, tilpasset og limte her.

 
Blonde som søte strutteskjørt og perlebånd som belte :)

 
Drillstav, måtte bruke fantasien litt her...hihi...

 
Jentete ellers, blomster, bonder, bånd og bling :)

 
~

 
Falt lakserosa/fersken og grått i hovedfarger :)
Bestiller ble så fornøyd at tårene pipplet frem. Da ble jeg også rørt, for det var svar godt nok for meg!!
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill og ColorCopy
Mønsterark: Pion Design
Dies: Spellbinders og Marianne Design
Annet: Blomster-Papirdesign og woc, blonder og bånd - ukjent/nille, perler, kakeserviett og charms/metallpynt - nille/ukjent/korthobby
Stempel: K&G og North star engros og design
 
Tusen takk for at du tittet innom hos meg og takk for alle spor som legges igjen.
 
Ønsker deg en fin helg.
 
Klem

Ingen kommentarer: